FAQ

FAQ – Veelgestelde vragen

Contact

Hoe neem ik contact op met Botters Brocante?

U kunt een mail sturen naar info@bottersbrocante.nl
Verder staan onze contactgegevens en het bezoekadres op de website.

Prijzen en garantie.

Alle genoemde prijzen van producten op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Er wordt geen garantie gegeven op de producten. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Bestellen.

Hoe zoek ik een product?
Aan de rechterzijde van de site vindt u de zoekfunctie. Hiermee kunt u zoeken binnen ons assortiment.

Hoe bestel ik een product?
U kunt een product bestellen door in de WEBSHOP, onder het betreffende product, te klikken op de knop “Toevoegen”. U kunt daarna doorgaan met winkelen en meerdere producten op deze manier toevoegen aan uw winkelwagen.

Hoe zie ik welke producten ik in mijn winkelwagen heb?
U kunt de inhoud van uw winkelwagen bekijken door op de knop WINKELWAGEN te klikken in het menu. U vindt hier de producten die u hebt toegevoegd, de aantallen, de prijzen, de eventuele couponcode en de verzendmethode.
Wanneer u wilt afrekenen klikt u op de knop “Doorgaan naar afrekenen”

Hoe kan ik een wijziging doorvoeren in de winkelwagen?
In de winkelwagen kunt u producten verwijderen door op het rode kruisje te klikken.
Indien van toepassing kunt u de aantallen wijzigen door bij “Aantal” te klikken op het plus- of het minteken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
U kunt een bestelling alleen annuleren wanneer u nog niet heeft verzonden. Neem zo spoedig mogelijk contact op met info@bottersbrocante.nl .

Kan ik mijn bestelling volgen?
Na uw bestelling krijgt u een mail met daarin alle informatie omtrent uw bestelling.
De pakketten worden verstuurd via PostNL. U krijgt een Track & Trace code zodat u het pakket kunt volgen op www.postnl.nl.

Account.

Hoe maak ik een account aan?

Wanneer u een bestelling plaatst kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken.
U vult de gegevens eenmalig in en deze worden bewaard zodat u bij de volgende bestelling direct kunt inloggen.

Hoe kan ik mijn klantgegevens bijwerken?
U kunt onder het knopje “My Account” uw gegevens inzien en bijwerken.

Wat zijn de voordelen van een account?
U hoeft niet bij elk bezoek al uw gegevens opnieuw in te voeren. Tevens kunt u zien welke producten u al eerder heeft besteld.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe log ik nu in?
U kunt u wachtwoord laten resetten met de link onder het inlog menu “wachtwoord vergeten? “.

Verzenden en bezorgen.

Wat zijn de levertijden?
Wij doen er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk aan te bieden aan PostNL. Wij streven er naar om het pakket binnen 2 dagen aan te bieden aan PostNL.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het product dat u besteld. De standaard verzendmethode voor pakketten onder de 10 kg kost € 6,95. Een pakket tussen de 10 kg en 30 kg kost € 13,25. Voor grote producten zoals kasten, stoelen of andere meubels raden we u aan contact met ons op te nemen. Wij bezorgen tegen een vergoeding.

verzendkosten

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres?
Ja dat kan heel eenvoudig. In de Betaalpagina vinkt u het vakje “Verzenden naar een ander adres?” aan. U vult hier de gegevens in.

Retourneren.

Kan ik het product retourneren als het niet aan mijn wensen voldoet?
Helaas kunnen wij geen producten terug nemen. De producten die wij aanbieden als Botters Brocante zijn niet nieuw. Beschadigingen en/of gebruikerssporen proberen wij altijd op foto’s te laten zien. Al onze producten zijn functioneel en deugdelijk tenzij duidelijk aangegeven in de producttekst.
Mocht u toch bij uitzondering het product willen retourneren omdat het echt niet aan uw wensen voldoet dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@bottersbrocante.nl.

Betalen.

Op welke manier kan ik betalen?
U kunt op 3 manieren betalen.

Directe Bankoverschrijving (geen extra kosten)
PayPal (geen extra kosten)
Contant bij afhalen/bezorgservice (bezorgservice in overleg)
Onder Rembours (€18,35 tot 10kg, €23,20 tot 30kg)

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik betaald heb?
Na uw bestelling krijgt u een mail met de bevestiging van uw bestelling.
Wanneer het bedrag is overgeschreven op onze bankrekening krijgt u een betalingsbevestiging toegestuurd via de mail. Tot slot krijgt u een mail wanneer de bestelling is verzonden, hierin vindt u ook de Track & Trace code waarmee u het pakket kunt volgen op www.PostNL.nl.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
In geval van klachten of opmerkingen kunt u een mail sturen naar info@bottersbrocante.nl .